Høstdepresjon

X-Mas klokka er i boks!
Perfekt med juletrøya som er knall rød!
image.jpeg
 
Ikke så lett å skrive i denne tråden for tiden. Ble litt spesielt etter at Old'Zilla falt bort nå i oktober.
Høsten er over, og vi nærmer oss jul. Denne julen blir nok spesiell på mange måter. Hadde det ikke vært for at vi skal til svigers i år (annen hvert år hos svigers) så hadde jeg tatt med mamma og familien til utlandet. For mange minner av senior her hjemme.
Fikk hjemlevering av min nye klokke på fredag, og har ikke siden vært tatt av armen. Tror den hadde bli godkjent av Pappa æv.
image.jpeg
 
Må smi mens hjernen er varm :rolleyes:
Hva synes du om den nye vs. den gamle @Vegard ?
Jeg tror den gamle med de rette viseren og hvittgull 3-6-9 er min favoritt av de to.
Vis vedlegg 19298

Har ikke prøvd den "gamle" 214270, men den nye satt som et skudd og virket veldig harmonisk proporsjonsmessig med den nye skiva og oppskalerte viserne. Nå er jo den gamle 36mm perfeksjon i mine øyne,men dette føles som en mye bedre klokke.

Var innom "Vintage Rolex" i burlington arcade og fikk prøve noen perfekte 1016 Explorere som føles som lekeklokker kontrastmessig, men akk så perfekte uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Edzilla
1016 er vel min Explorer grail. Synd jeg var "ett" år for sent ute når den lå på KS her på TS.
Du får prøve min Explorer om du er i nærheten en dag. Tror denne skal få mye armtid fremover. Passer rimelig godt til hverdags som til jobb. Litt mer diskré enn Day Date II.

Ellers har dagen i dag vært helt formidabel.
Fantastisk himmel vi har her på Østlandet. Selv garasjen har helt drøy utsikt.
b15e4a7ffe21c57574107a02fe5c4df7.jpg
 
Redigert:
Dagens lille julehilsen fra F.P. Journe i Paris

Avec un peu d’avance, nous vous souhaitons de très belles fêtes de fin d’année.
Le lien ci-dessous lève le voile sur la Vagabondage III, dernier volet de cette trilogie.

With a little advance, let us wish you a wonderful holiday season.
The link here below will lift the veil on the Vagabondage III, the final part of this trilogy.

Lucas, Maurine, Laure & Christophe, F.P.Journe Paris



MONTRES JOURNE PARIS

63 Rue du Faubourg Saint-Honoré, France 75008 Paris

Phone : + 33 1 42 68 08 00 / Fax : + 33 1 40 07 08 48
Email : paris@fpjourne.com / Website: www.fpjourne.com
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy og sunshine