Dagens klokke

Føler meg jo HELT utenfor uten TS-Nato, men la gå :D

040211_gmt.JPG
 
Man ville vel i alle fall gjettet riktig! Panerai-jomfru, så dette blir spennende!

Det kan svi i noen dager så blir det bra igjen:p Håper du blir fornøyd, post gjerne masse erfaringer og bilder. 288 er en klokke jeg liker veldig veldig godt, samboeren min likte den så godt at hun ble sur når jeg ikke kjøpte en. Kvinnfolk:p
 
Det kan svi i noen dager så blir det bra igjen:p Håper du blir fornøyd, post gjerne masse erfaringer og bilder. 288 er en klokke jeg liker veldig veldig godt, samboeren min likte den så godt at hun ble sur når jeg ikke kjøpte en. Kvinnfolk:p

Og hvorfor har vi ikke fått en unboxing?
 
He he, har jobbet med Honda en stund nå så det var ikke så vanskelig. Bilen er
veldig bra, og det er jo morro at den har en 7 trinns kasse med "paddleshift"
i reneste F1 stil. Innbyder til aktiv kjøring.:D

Honda har en herlig evne til å ivareta racingfeelingen i alle kjøretøyene sine. Er det forresten noen som husker hva Jazz opprinnelig skulle hete? De holdt på å gå på en smell der...
 
Honda har en herlig evne til å ivareta racingfeelingen i alle kjøretøyene sine. Er det forresten noen som husker hva Jazz opprinnelig skulle hete? De holdt på å gå på en smell der...

Ja, men det hadde ikke blitt store smellen. Norge er et lite marked og jeg kjenner opptil flere som hadde kjøpt bilen utelukkende pga det opprinnelige navnet:)

Pajero derimot skal visstnok være det samme som wanker på spansk og dersom det stemmer har Mitsubishi gått på en alvorlig smell i de store spankspråklige markedene.
 
Ja, men det hadde ikke blitt store smellen. Norge er et lite marked og jeg kjenner opptil flere som hadde kjøpt bilen utelukkende pga det opprinnelige navnet:)

Dessuten er det ikke så ille som "Urban Legend" skal ha det til. Den skulle hete Honda Fit(noe den bare gjør i Kina, Japan og nord/sør Amerika), ikke Fi**a som mange hevder :) Sorry for offtopic!