Dagens klokke

Hadde tenkt å spare denne til 17. mai, men massesuggesjonen ble for sterk. Passer bra på alaskaen, men forumets euforiske konklusjon er vel egentlig at den passer bra på alt ;)
Bildetatt02022011kl19322.jpg
 
Damn Tore:eek:!!! Helrå kombo;)
Takk for det! Den satt så bra at det var for ille med bare et webcam-bilde. Her er et litt bedre:
DSC_2827-1.jpg

Har fått speedydilla, så jeg må bare få tak i en vanlig svart speedy pro også. Etter min korte fartstid som klokkoman har jeg foreløpig konkludert med at speedmaster pro er perfekt på alle vis og kan aldri overgås. Kanskje kjedelig og enkel, men like fullt perfekt :D
 
Tore: En av de mest smakfulle komboene jeg har sett! Etter min mening er Alaska Project en av de feteste Speedyene som finnes, og med TS-NATO ble den ikke akkurat verre ;)
 
Denne har fått mye WT de siste dagene da det viste seg at den sakket !!1min!! per døgn!
Etter litt regulering har jeg etter 15 timer regnet ut at den sakker ca 8 sekund per døgn. Håper å treffe innenfor COSC i løpet av det neste døgnet :D

imag0112i.jpg
 
Denne har fått for lite armtid i det siste. Det er det på tide å gjøre noe med :)

2011-02-03141435.jpg
 
Seiko OM i dag!

5c0a4188.jpg



Venter spent på TS-Natoen etter alle de kule kombinasjonene deres!! :)

Ha en fortsatt fin dag!
 
Jeg har brukt Breitlingen nesten hver dag siden 3. januar. Justerte klokken 100 % nøyaktig i forhold til ”atomuret”. Etter en måned er avviket ca +0.5 sek.

L1020159.jpg

L1020162.jpg