Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Motorsykler. Liker Liker
    Ny MC klar for høst og vintersesongen og pendling. Kjekkere med vår og sommer, men å kun kjøre i fint vær er ikke en opsjon. Da kan man...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Litt igjen av sommeren ennå!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Endelig sommerferie
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Entropy i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    Får nesten melde meg på her. Det er utrolig befriende med en dead on nøyaktig quartz i boksen. Ca 3 års gangreserve, 50 års...
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • D
    DJ41 reagerte på innlegget til Eternamaniac i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Da bør det endres, dersom det er tilfelle at han døde for 12 timer siden og det ikke er offentliggjort enda er ikke det akseptabelt...
  • D
    DJ41 reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Jeg blander meg ikke inn i hva som skjer i kongefamilien pr nå. Uansett trist at en flott og samlende manns liv nærmer seg slutten. Men...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til espenal i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Callahan i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Raymond75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker