Siste aktivitet

• R
    Raniets reagerte på innlegget til Grendel i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Det heter at bilen er mannens ansikt utad. Og så gir jo bilen også glede når mann besøker den i garasjen. Jeg feiret Cooper S 'en min...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Brennevin.
    I går kveld var den der ganske god...
    • 1000005270.jpg
  • D
    Dankeschon reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • B
    Bayern reagerte på innlegget til andres i Dagens vintage. Liker Liker
    Helt nydelig!
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bayern i Dagens vintage. Liker Liker
    Arvegods. Min farfars Longines og farmors Roamer og Lunesa Precision. I første omgang skal Sport Chiefen til urmaker og få service og...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Dankeschon i Dagens klokke. Liker Liker
    Citizen Aviator
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Andreasvikan i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
    Null stress. Denne er jo ren klokkeglede å trekke opp. Dog roterer jeg så mye på klokker at jeg stort sett må trekke opp på morgenen...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til acnorway i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Klokken gir meg en god følelse hele tiden jeg har den på meg. Føler meg naken uten. Dog er jeg ikke uenig i at prisene har blitt tullete.
  • andres
    andres svarte på tråden Brennevin.
    Denne er i glasset, noe av det beste jeg vet
    • 1787409521234.png
  • andres
    andres reagerte på innlegget til acnorway i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Haha Haha
    Bruker du bare genseren når du ser deg i speilet?
  • andres
    andres reagerte på innlegget til acnorway i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Klokken gir meg en god følelse hele tiden jeg har den på meg. Føler meg naken uten. Dog er jeg ikke uenig i at prisene har blitt tullete.
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bayern i Dagens vintage. Liker Liker
    Arvegods. Min farfars Longines og farmors Roamer og Lunesa Precision. I første omgang skal Sport Chiefen til urmaker og få service og...