Siste aktivitet

• ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til toasty i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Andreasvikan i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Brennevin.
    Og som vanlig, er det minst halv av forumet som ikke har sett den dype ironien som satt der :LOL: (y) Peis på gutta...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Hvilken?. Liker Liker
    Var innom Bjerke/IWC. Litt overrasket over at jeg syns pilotene etter xvii er litt kjønnsløse og kjedelige. Nydelige på bilder, litt...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Veggur i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Brennevin.
    Jeg dømmer aldri folket for lederen sin. Det er som å si at alle her i landet er fullstendig enige med det Jonas gjør og sier.
  • Hvalrossen
    Kul den der, med begge remmene. Hyggelig å lese at kjøpsopplevelsen hos Pietro virker å ha vært bra; den boken ser kul ut.
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Heftos i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Golfballen i Dagens vin. Liker Liker
    Var på polet i ettermiddag og kom på at det var lenge siden jeg sist drakk Cali-PN. Viser seg at det faktisk er over et år siden. Røk på...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Bilanz i Fremtidens klassikere. Liker Liker
    Blancpain Fifty Fathoms ser jeg på som en klassiker. Egentlig mener jeg kravet er minst 50 år med samme modell med relativt beskjedne...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til raknes i Fremtidens klassikere. Liker Liker
    Morsomt spørsmål, og det blir spennende å se hva som popper opp i tråden. Jeg kom nettopp inn døren etter en snurr, og tar høyde for...