Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Tommy from the block i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Sendte en gang inn bil-CV til bilpodcasten Avskiltet. Den inneholdt Hyundai Accent, Mitsubishi Lancer, Mazda 323, Renault Laguna, Alfa...
  • HSR
    HSR opprettet en ny tråd.
    ..
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Ompalompa i Dagens klokkebakside. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
    Hei og grattis med kul Nomos. Jeg vurderer denne modellen selv. Kan denne leveres på gummire, eller er dette noe du har satt på etter...
  • acnorway
    acnorway svarte på tråden Dagens klokke.
    Takk! Dette er en billig gummi-rem fra CNS. God kvalitet i forhold til pris. Myk og fin 🙂...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
    Tilpasset lenke! Hatt den ett år sikkert, men må da kunne bruke den i ett bryllup :) Klokka satt så mye bedre enn jeg trodde når den...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Vestlending i Dagens vintage. Liker Liker
    En finværsdag i Bergen ☀️
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens klokke. Liker Liker
    Tilpasset lenke! Hatt den ett år sikkert, men må da kunne bruke den i ett bryllup :) Klokka satt så mye bedre enn jeg trodde når den...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Vestante i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Ompalompa i Dagens klokkebakside. Liker Liker