Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Edzilla i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Raniets i Dagens klokke. Liker Liker
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til Edzilla i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • W
    wheitmann svarte på tråden Trukket Trukket..
    Bump!
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til hakonG i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Dag 1 med Hamilton Khaki field. Kul klokke men i tvil på om 36 mm noensinne vil føles passende 🤔
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Edzilla i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Raniets i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Ja. 👍 DS, 200m,HAQ, helt perfekt. Ikke så veldig tykk heller nei. Var plutselig klokkeløs, så måtte ha noe på armen. Fant denne i...
  • R
    Raniets reagerte på innlegget til Tommy from the block i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Sendte en gang inn bil-CV til bilpodcasten Avskiltet. Den inneholdt Hyundai Accent, Mitsubishi Lancer, Mazda 323, Renault Laguna, Alfa...
  • R
    Raniets reagerte på innlegget til hakonG i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Dag 1 med Hamilton Khaki field. Kul klokke men i tvil på om 36 mm noensinne vil føles passende 🤔
  • R
    Raniets svarte på tråden Den store Certina-tråden.
    Ja. 👍 DS, 200m,HAQ, helt perfekt. Ikke så veldig tykk heller nei. Var plutselig klokkeløs, så måtte ha noe på armen. Fant denne i...
  • H
    hakonG svarte på tråden Hamilton-tråden.
    • IMG_8920.jpeg
  • Oscr
    Oscr reagerte på innlegget til kvasbo i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Nå er barna store nok til å takle å sitte litt trangt, så da kjøper jeg en litt mindre bil. går ut Kommer inn. (M60 Supercharged med...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Callahan i En unboxing. Liker Liker
    Denne lille saken dukket først opp på min radar på Instagram i desember 2025 og jeg ble selvsagt «influenced» og satte meg etter hvert...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker