Siste aktivitet

• G
    gullet reagerte på innlegget til SGG i Bilspotting. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Dagens dobbel
  • G
    gullet svarte på tråden Båt.
    Første år med båt på 25 år….. Det var ekstremt behagelig å komme seg på sjøen igjen og kjenne roen det gir. Samtidig så husker jeg nå...
    • IMG_9982.jpeg
    • IMG_0175.jpeg
  • G
    gullet reagerte på innlegget til kristianc3 i A. Lange & Söhne-tråden. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til uret i A. Lange & Söhne-tråden. Elsker Elsker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til andres i A. Lange & Söhne-tråden. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Michaelbubbled i Zenith-tråden. Liker Liker
    Noen som har noe slikt til salgs? På jakter etter en Zenith El Primero Chronomaster Date Triple MoonPhase, sjeldent mann finner en slik...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til KlokkemakerTikkTakk i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Ompalompa i Dagens klokke. Liker Liker
  • G
    Jeg solgte min Seiko Samurai SBDA002 for ca 15 år siden. Har alltid angret på det salget da det er en perfekt sommerklokke i mine øyne...
    • IMG_0219.jpeg
    • IMG_0221.jpeg
    • IMG_0222.jpeg
    • IMG_0224.jpeg
    • IMG_0225.jpeg
    • IMG_0226.jpeg
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til KlokkemakerTikkTakk i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Trulle75 i Årets rimeligste klokkekjøp. Liker Liker
    Hva får man for 365 kr i dagens klokkemarked? En "NATO"-rem hvis man velger noe rimelig... Ellers så kan man få "Daiso Mili Field Watch...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens badeklokke…… merket Swim Extra Klokke fra 1930 tallet i dobbel vanntett kasse, lignende det blant annet Omega hadde på samme...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens badeklokke…… merket Swim Extra Klokke fra 1930 tallet i dobbel vanntett kasse, lignende det blant annet Omega hadde på samme...