Siste aktivitet

• B
    Bekan reagerte på innlegget til Rovers i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Opp gjennom årene har jeg stort sett hatt positive opplevelser ved besøk hos Bjerke, både da jeg har kjøpt og da jeg bare har vært innom...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til Qwestern i Vis oss din Rolex GMT. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til crown guard i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Aaah, deilig å slippe å ta stilling til hvilket kjøttstykke som skal grilles i morgen. Det blir nudler og havregryn hele uka ❤️ Noen som...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MikroKrone i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    I dag er jeg glad for at jeg har stupt svalestup ned i klokkehobbyen, og ikke andre interesser som f.eks. fotball. Klokker kan være...
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til Klokkegutt i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    De ultratrendy og ungdommelige begrepene «hater» og «fanboy» forholder jeg meg heldigvis sjelden eller aldri til. Har alltid hatt gode...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Wow Wow
    Silver Snoopy ute og flyr i dag. Etter to kræsj i vinduet på hakkespetten, måtte jeg ta grep. Kom seg etter 5 min.
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Joachmm i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til FaensOldemor i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Nettopp. At folk må være "varsomme" med å ikke kritisere Bjerke og Rolex fordi de "gjør en innsats for å holde hobbyen/interessen vår i...
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til Jon Henrik i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Konstruktivt: Belyse kritikkverdig praksis og fortelle om negative opplevelser som ikke bygger på et velkjent ihjeldiskutert fenomen i...
  • B
    Bekan reagerte på innlegget til Klokkegutt i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Det er blitt litt sånn som det her nå da: Medlem(mer) på klokkeforum er misfornøyd med klokkebutikk og skriver om det på klokkeforum...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Joachmm i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    Joachmm svarte på tråden Dagens klokke.
    • image.jpg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Qwestern i Vis oss din Rolex GMT. Liker Liker