Siste aktivitet

• Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Dharma bum i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Bgo80 i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    To 40mm’ere - introvert vs ekstrovert?
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Takk for det :) Jeg er enig, det er synd. På forhånd - beklager kvaliteten:
  • PJO
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • PJO
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Beretta692 i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Hadde jeg også trodde, men når resten av klokkene er dekt i diamanter....😅
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til acnorway i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Haha Haha
    Er ikke sub den klokken som gjør deg mest utsatt for å miste en arm da? 😅 Verdens mest gjenkjennelige klokke
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Beretta692 i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Da har jeg ihvertfall fått sett den sykeste samlingen noensinne, jeg driver med persontransport og skulle kjøre noen vip gjester med...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Ja. I utgangspunktet er jeg ikke redd for bruksmerker. Hadde nettopp DD på toppen av Trollveggen. Har hatt 5711 på Middagstind rett vest...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til JørgenO i Vis oss din IWC Ingenieur. Liker Liker
    Det ble sølv på meg. Vanskelig å ta øynene bort fra denne. Detaljene er utsøkt.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til crown guard i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Det var nå enda bra du valgte å ikke presentere hele samlingen, selv om den er både flott og variert. Da hadde vel resten av oss måttet...