Siste aktivitet

• crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Qwestern i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Hammerfjord i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Ferrari bruker triks for å selge sin Luce. Kjøp styggen og kom opp på Ferrari sin eksklusive ventelist:sick:
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Da var Bathyscaphe’n tilbake fra en tur til Sveits - håper du får din også før sommeren @Heftos! De tre BP’ene endelig samlet:
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Olsen64 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    denne skiven er levende….
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Klokkegutt i Tidssonen verden rundt. Elsker Elsker
    En tur innom Las Vegas 🇺🇸 Blir ikke mer pønk enn å ta bilde av armbåndsuret sitt inne på The Punk Rock Museum… …og moro at vår...
  • G
    Han idiotien der har jeg både blokkert og rapportert til Finn.no. Har er rett og slett ufyselig og eier hverken skam eller kunnskap om...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til seiltid i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Fjällbacka
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Rød i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Estepona🇪🇸
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til KentOve i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    En evig diskusjon dette. Hva som er riktig antall klokker å eie varierer nok veldig. Ingen fasit her. Jeg syns selv jeg har for mange...
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til GrimReaper i Dagens klokke. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Raniets i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Haha Haha
    Hva F
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Hoover i Dagens kjøpetips. Liker Liker
    Det er masse klokker å finne på salg nå . Når du kan gå inn i en Thune butikk å bli tilbudt 20% rabatt uten å ha spurt om det så...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Olsen64 i H. Moser & Cie.-tråden. Liker Liker
    Moser pioneer 40mm vs 42,8mm
  • G
    gullet reagerte på innlegget til havarduf i Bilspotting. Liker Liker
    Kult! Regner med han kjenner til @mymechanics på YT? Han tar restaurering til et helt nytt nivå.