Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Joachmm i Dagens klokke. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til KentOve i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    En evig diskusjon dette. Hva som er riktig antall klokker å eie varierer nok veldig. Ingen fasit her. Jeg syns selv jeg har for mange...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Edward i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Jeg har solgt meg ned såpass at jeg burde selge selve klokkeboksen. Har nå 4 ordentlige klokker (inkl. arvet dressklokke) som dekker...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til speedieThomas i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Ser at jeg sa 6 klokker forrige gang jeg skrev i denne tråden. Det er en stund siden. Nå har jeg lenge vært på 3+1 (chrono, diver, dress...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Moon phase i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Jeg tror for mange, inkludert meg selv som har holdt på med denne hobbyen i mange år kommer til et punkt hvor man ønsker å nedskalere...
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_2849.jpeg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Det ordna seg det også! Spenning helt til siste minutt og det beste laget vant! For en vakker idrett (når det går vår vei)!
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Live fra New Jersey. Kan melde om et lag som virker påskrudd under oppvarmingen i det minste…. 🇳🇴
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Det ordna seg det også! Spenning helt til siste minutt og det beste laget vant! For en vakker idrett (når det går vår vei)!
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Klokkegutt i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Live fra New Jersey. Kan melde om et lag som virker påskrudd under oppvarmingen i det minste…. 🇳🇴