Siste aktivitet

• D
    Dr.Skinnywrist reagerte på innlegget til kairo i Min Casio G-Shock samling. Liker Liker
    Har akkurat puslet sammen en webside for å presentere min samling av Vintage Casio G-Shock squares, og da fortrinnsvis screwbacks...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet svarte på tråden Hvor mange er nok?.
    Jeg har vel rundt 25. men i mange år var ventepølser hele middagen. Jeg er ikke så glad i å flippe. Leverte speedmasteren min til...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til SCUBA diver i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    I mange år hadde eg berre ei klokke og klarte meg med det. Også etter at eg fann dette forumet. Eg har vore interessert i klokker siden...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bgo80 i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    To 40mm’ere - introvert vs ekstrovert?
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Jocke i Sometimes there is cool watches on Kickstarter.. Liker Liker
    I just backed this one on Kickstarter. A Agelocer Original Small Second. It was delivered in a slightly colorful box...
  • B
    Breitlingen opprettet en ny tråd.
    Hei, Selger 2 klokkestativer fra merket MB&F. Passer alle klokker, samt 2 bøker. Klokkestativene Kommer komplett med boks. Pris...
    • IMG_3770.jpeg
    • IMG_3946.jpeg
    • IMG_3945.jpeg
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bgo80 i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    To 40mm’ere - introvert vs ekstrovert?
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Eternamaniac i Hvor mange er nok?. Liker Liker
    Hva er nok klokker? Helt individuelt det, noen mener at man når man ikke bruker alle klokkene at man da har for mange. Det kommer jo an...
  • henriker
    henriker svarte på tråden En tråd om kaffe.
    Selv har jeg Wave 185, denne er vel mer «standard» enn lillebror 155. Som kjele har jeg en helt enkel Hario Buono, kjøpt for 10 år...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Jocke i Sometimes there is cool watches on Kickstarter.. Elsker Elsker
    I just backed this one on Kickstarter. A Agelocer Original Small Second. It was delivered in a slightly colorful box...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hoover
    Hoover opprettet en ny tråd.
    Som ny har vært prøvd på armen et par timer her hjemme. Citizen Promaster Aqualand BN2041-81L i Duratect belagt titan som vistnok skal...
    • 20260621_150604.jpg
    • 20260621_150551.jpg
    • 20260621_150614.jpg
    • 20260621_150626.jpg
    • 20260621_150642.jpg
    • 20260621_150703.jpg
    • 20260621_150723.jpg
    • 20260621_150746.jpg