Siste aktivitet

• Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Torema i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til deBalzac i Dagens klokke. Elsker Elsker
    Citizen
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til time i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Service Rolex 5513.
    Meget morro lesing, og takk for at du deler! Det er utrolig deilig å skru på kvalitet helt klart. Selv bygger jeg meg opp mot til å...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Eternamaniac i Service Rolex 5513. Liker Liker
    Og slik gikk det, etter oppstart gikk verket med amplitude på 260-270 i alle posisjoner, begynte å gå 10-15 sekunder for fort etter noen...
  • Ralph
    Ralph opprettet en ny tråd.
    Jeg søker nåværende eier av en Rolex Submariner 1680 med serienummer 4154736. Dersom du er eier, så er sertifikatet til klokken funnet...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens: Omega Constellation f300, Chronometer Kaliber 1250, ETA-ESA 9162
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Da var Bathyscaphe’n tilbake fra en tur til Sveits - håper du får din også før sommeren @Heftos! De tre BP’ene endelig samlet:
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Den hvite PH2000 skal nok inn etterhvert, men PH1000 får gjøre jobben i sommer
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Klokkespotting.
    Hva er det Prinsen sporter her?
    • 1781866514545.png
    • 1781866544475.png
  • S
    OZ felg tilhørende noe lettere eksotisk? 🤩
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Blodstrupmoen i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Trist Trist
    Hjulmutter ja . Konen på mutteren står igjen inne i der . Dvs hullsag , skjærolje og masse tolmodighet . Heldigvis er mutterene...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker