Siste aktivitet

• Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til uret i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Raniets i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til bragemann i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Hadde jo sommerklokka liggende i en skuff! Etter gratis trykktest (tilbud hos Protid i dag og i morgen) gjør denne 19 år gamle traveren...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Kan en helsort være sommerklokke? Ja.
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bayern i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Trifide i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Bayern i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    DEL 2: Så videre til del 2 - grunnen til at jeg satte av flere timer hos VC. Årets beste nyhet fra hele Watches and Wonders. Overseas...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Vacheron Constantin i København. DEL 1: VC åpnet boutique i København i fjor. Ett av mine absolutte favoritt merker måtte da...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    DEL 2: Så videre til del 2 - grunnen til at jeg satte av flere timer hos VC. Årets beste nyhet fra hele Watches and Wonders. Overseas...
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker