Siste aktivitet

• Måsabjønn
    Det skjer lite der ja! Synd med alt av forum som havner på Facebook! Masse teit publisitet med lite nyttig info.. Og 600 som vet bedre...
    • 1000027060.jpg
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til crown guard i acnorway's samling og galleritråd. Haha Haha
    Godt å både se og høre at du er tilbake! Sånn er livet noen ganger. Fått en liten renessanse i det siste selv. Har kommet frem til at...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Elizabeth i Rem til 15mm bredde??? (Tudor 1926, 28mm). Liker Liker
    Hei! Jeg skal skifte rem på min Tudor 1926, 28mm. Lug width er 15mm - ugreit. Har lenken, men ønsker skinnrem. Bor i Oslo, men har aldri...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til SpaceCowboy i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Din klokkeboks. Liker Liker
    @Genta Meget happy - håndlaget i Tyrkia av egne håndverkere fra Bosphorus. Pene detaljer og solid kvalitet. Beskytter klokkene, men...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Regner med du mener dcn.no :giggle: Er innom der også nesten hver dag og myser selv om det ikke skjer noe særlig der lengre. Veldig synd...
  • Hvermansen
    Hvermansen svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_2171.jpeg
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Elsker Elsker
    Dette er altså noe av det siste jeg sa i denne tråden i April 2015, og lenge ble det.. Hvorfor har det tatt så lang tid? Det er litt...
  • Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til ahpadt i Dagens vin. Liker Liker
  • E
    Elizabeth opprettet en ny tråd.
    Hei! Jeg skal skifte rem på min Tudor 1926, 28mm. Lug width er 15mm - ugreit. Har lenken, men ønsker skinnrem. Bor i Oslo, men har aldri...
  • hgnubel
    hgnubel reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens ute på hagearbeid.
  • hgnubel
    hgnubel reagerte på innlegget til Kringens_ghost i Dagens klokke. Liker Liker
  • D
    Dr.Skinnywrist reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Elsker Elsker
    Dette er altså noe av det siste jeg sa i denne tråden i April 2015, og lenge ble det.. Hvorfor har det tatt så lang tid? Det er litt...