Siste aktivitet

• L
    LudvikWS opprettet en ny tråd.
    Et prakteksemplar av Panerai Submersible "Blue Notte" selges. Dette er en råtøffe klokke som bærer det ikoniske Panerai designet og...
    • 1774543243119.jpeg
    • 1774543248745.jpeg
    • 1774543256047.jpeg
    • 1774543262738.jpeg
    • 1774543268109.jpeg
    • 1774543272225.jpeg
    • 1774543276946.jpeg
    • 1774543279852.jpeg
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til andres i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Satt som et skudd den! Velkommen tilbake
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til seiltid i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Gratulerer! Stilig klokkevalg! Ser frem til flere bilder :)
  • R
    Raniets svarte på tråden Bilsnakk.
    Snuser litt på MB C klasse med ren bensinmotor.litt lei elbil. Noen som har erfaring med V6 biturboen?
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Elsker Elsker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • S3Watches
    S3Watches reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Hvit utrolig fin, no doubt! Oppleves litt større på armen enn mørkere skive imo.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Endelig tid for første unboxing på flere år! Jeg er på jakt etter en dressklokke, og det står fortsatt på planen, men dette er ikke...
  • andres
    Satt som et skudd den! Velkommen tilbake
  • andres
    andres reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • andres
    andres reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Boksen på bordet Papirene i orden.. La oss se
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
    Dag 26.
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker