Siste aktivitet

• ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Genta i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • lobergen
    lobergen opprettet en ny tråd.
    Et par veldig lite brukt WESTON signature loafers ( mod 180) i størrelse 8 bredde C ( 42,5 i "vanlig" bredde men "snug fit" som jeg...
    • 493.jpg
    • 9220.jpg
    • 9219.jpg
    • 9221.jpg
    • 9222.jpg
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til Henrik C i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Nærliggende å tro at det nok en gang blir denne i sommer også, fortrinnsvis på en litt slarkete, gammeldags lenke med en moderne...
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til seiltid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg har mange klokker som i min bok egner seg; tøffe klokker som tåler vann og aktivitet. Jeg er også glad i å rullere, så en enkelt...
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I år kommer det til å gå i PO.
  • lobergen
    lobergen opprettet en ny tråd.
    Et par veldig lite brukt WESTON Golf ( mod 641) i størrelse 7 1/2 bredde D ( 42 til 42,5 i "vanlig" bredde) i boxcalf farge Mélèze fra...
    • IMG_20251211_114452.jpg
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Grendel i Dagens klokke. Liker Liker
    Fin konferanse om cyber sikkerhet i dag. 8
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Yallaboy i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens stressmestringsverktøy
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • lobergen
    Tja, jeg har selv eksperimentert en del på diverse alu inserter ( og også vært VELDIG uheldig et par ganger) og min erfaring er at selv...