Siste aktivitet

• Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • speedieThomas
    :cry: Usj, jeg gruer meg til Arnold dør.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Jepp, dette er et beist av en klokke med sine 43 mm og 14,5 mm tykk og store pushere. Tross dette, synes jeg Royal Oak Offshore kler...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til UJU i Dagens vin. Liker Liker
    2014-årgangen fortsetter å levere. Myke tanniner, men også godt med friskhet og frukt.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til ilpadrino i Dagens vin. Liker Liker
    Laherte Rosé de Meunier. Litt ivrig med sjenkinga i glasset, men dette var virkelig godt.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Tiden går, seiko består. Venter på heli offshore Hjem å skru 2 x 62MAS neste.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Liker Liker
    Tiden går, seiko består. Venter på heli offshore Hjem å skru 2 x 62MAS neste.
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til andres i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Må jo være dette som er i Beaubleu
  • UJU
    UJU svarte på tråden Dagens vin.
    2014-årgangen fortsetter å levere. Myke tanniner, men også godt med friskhet og frukt.
    • Snapchat-1221949313.jpg
  • S
    Kondolerer så mye med din mor, forresten. Du har mye bra i miksen nå, det blir nok et pent ut som gjør at du kan huske tilbake på henne...
  • Timely
    Timely reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Haha Haha
    Vet ikke hva jeg er mest skuffet over.. At bjerke ikke gir oss alle listene på nett eller bildekvaliteten til @Hovedsignal ?? Fint om...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Klokker i Inspirasjon til dressklokke i gull. Liker Liker
    Basert på tråden her virker det som du har landet godt på PP, men kan jeg hive inn Breguet som anbefaling? Ekstremt klassiske, også...