Siste aktivitet

• Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    adio reagerte på innlegget til Petrus i Urmaker Bjerke. Haha Haha
    Vet ikke om du er seriøs eller i det spøkefulle hjørnet, uansett, leser du på Bjerke sine sider om salget, så sier de at Rolex ikke er...
  • A
    adio reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Elsker Elsker
    Takk for deling av det som er på salg, men kan noen legge ut bilder av Rolex urene som er på salg? Spesielt intr i stålmodeller av...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Haha Haha
    Vet ikke hva jeg er mest skuffet over.. At bjerke ikke gir oss alle listene på nett eller bildekvaliteten til @Hovedsignal ?? Fint om...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Chronodiver i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Haha Haha
    Vet ikke hva jeg er mest skuffet over.. At bjerke ikke gir oss alle listene på nett eller bildekvaliteten til @Hovedsignal ?? Fint om...
  • darkcho
    darkcho reagerte på innlegget til andersen i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Takk for at du dro dit å gikk rundt og tok bilder som du gadd å laste opp her. Men gidder du ta litt bedre bilder ?? :ROFLMAO:
  • darkcho
    darkcho reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Takk for deling av det som er på salg, men kan noen legge ut bilder av Rolex urene som er på salg? Spesielt intr i stålmodeller av...
  • darkcho
    darkcho reagerte på innlegget til SpeedmasterPepsi i Urmaker Bjerke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker