Siste aktivitet

• E
    entroterra reagerte på innlegget til Ckirkemo i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til ahpadt i Weekendbag i skinn - tips?. Elsker Elsker
    Har du budsjettet anbefaler jeg personlig sterkt Frank Clegg enda. Har også en PC-veske fra de som er super solid og elegant.
  • kire
    kire svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_4399.jpeg
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Haha Haha
    Klokker er litt som damer – de kan se helt rå ut i halvdunkelt lys på en bar klokken to om natta. Men når dagslyset treffer morgenen...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Genta i Gentas tørre varer (service på en Longines 30L). Liker Liker
    Ny vår:
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Liker Liker
    Går som ei bøtte drit. Men det sto "non functionable junk" i annonsen. Så jeg er happy! Mye støv, lite olje og standartproblemet til...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Genta i Tudor-tråden. Liker Liker
    Dagens far & sønn-kombo: Fun-fact: begge var 15 år da klokkene ble lagd
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Klokkegutt i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    Ta kontakt dersom du er interessert i en byttehandel til din ulempe + en hyggelig klokkeprat!
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til StigJ i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
    Denne ser jeg ihvertfall godt uten briller 🤣
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Klokker er litt som damer – de kan se helt rå ut i halvdunkelt lys på en bar klokken to om natta. Men når dagslyset treffer morgenen...
  • Hoover
    Hoover svarte på tråden Dagens klokke.
    Denne ser jeg ihvertfall godt uten briller 🤣
    • 20260306_144040.jpg
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til deBalzac i Dagens klokke. Liker Liker
    Breitling Premier i dag
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker