Siste aktivitet

• Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til reldor i Dagens klokke. Liker Liker
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Decapant tar flekkene. Nå er jeg litt usikker på hvor langt ned jeg må ta overflaten, så da får de en runde til for å være sikker.
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 28: Siste dag, og valget falt på Rolex OP 116000 "Harley" 36mm kjøpt i 2024. Alle som har hatt OP i 36mm vet hvor komfortabelt disse...
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til ilpadrino i Dagens Panerai. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Det kjennes litt som å hoppe etter Bjørn W, den PloProf'en der er så utrolig rå! Nydelig klokke, @andres! Dag 4/19: På tide å rette...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 12: Rolex Explorer 1 36mm two tone. Denne kom så å si som lyn fra klar himmel, og ble umiddelbart hatet av 80% av fanboys, inkludert...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 2/19: Jeg fortsetter det japanske temaet, og har i dag på meg Seiko SPB211 eller 1959 Sport Watch Re-interpretation som Seiko liker...
  • A
    Dag 1/19: Så kaster jeg meg utpå jeg også. Med en impulskontroll på et lavmål og med penger på klokkekontoen, så kan jeg starte litt...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Chronodiver i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Altså @andres ; først og fremst må jeg jo bare få sagt at for en monogamist på 35 året så er jo dette reneste Bonnie Blue-tråden! Men...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Sciarra i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Ingenting av interesse i dag. Garmin Forerunner 165 som treningsverktøy på dagens løpetur.
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 8: Vi kjører back to back Lange, nå med 1815 up/down. Denne kom i et bytte med Jon Henrik for noen år siden, og blir brukt mye...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Sciarra i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Gårsdagens klokke. Baltic Bicompax 003 med passende lenke fra Forstner. Mye klokke for pengene og dekker både mitt kronograf- og...