Siste aktivitet

• Edward
    Edward reagerte på innlegget til Loevhagen i Tudor 100-årsjubileum 2026. Liker Liker
    Hva med noe helt annet og hakket mer spennende enn det de har produsert de siste 14 årene (aka BB-serien, etc.)? Hvis ikke de benytter...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til crown guard i Utpakking og skruing av noe av det flotteste fra østen!. Liker Liker
    Reflectorringen ble ganske pen om jeg tørr si det selv. Blåse bort 50 år gammelt støv før montering Etter 30 minutter med krangling...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til Sciarra i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Denne tråden er en herlig motvekt til snakket om nedskalering, spisset samling, OWG etc. Lenge siden jeg har hatt så lyst til å kjøpe ny...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 8/19: Min fjerde Alpinist jeg har eid og den siste av disse inn i samlingen er SPB249. Som en del av trettende generasjon Alpinist...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16: Dette er en eksentrisk sak. SpaceOne Tellurium. Fransk designer og urmaker. Frittstående urmaker og Journe pris vinnende Theo...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 6/19: I dag har jeg kost meg med en av de store klassikerne i samlingen min, IWC Ingenieur. Referanse IW323906. Kanskje ikke...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15: Søndag fortjener litt gull. Denne hadde Jonny Rolex ute på finn i ukesvis for litt over 7 år siden. Ingen kjøpere, prisen ble...
  • S
    Dag 14: Her er vi i en helt annen verden enn Ploprof. Beaubleu Seconde Française 19.24. Høres ut som noe Joey fra Friends prøver å...
  • S
    Det kjennes litt som å hoppe etter Bjørn W, den PloProf'en der er så utrolig rå! Nydelig klokke, @andres! Dag 4/19: På tide å rette...
  • S
    Dag 13: Omega Ploprof 1200m i stål. Med sine 272 gram er dette et realt monster. Her er det funksjon foran form, ingen kompromiss. Selve...
  • S
    Dag 1/19: Så kaster jeg meg utpå jeg også. Med en impulskontroll på et lavmål og med penger på klokkekontoen, så kan jeg starte litt...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til Chronodiver i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Altså @andres ; først og fremst må jeg jo bare få sagt at for en monogamist på 35 året så er jo dette reneste Bonnie Blue-tråden! Men...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til Carrera i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Gjør det! Alltid gøy med folk som viser frem og skriver litt om klokkene sine. Forumet trenger det!
  • S
    Dag 8: Vi kjører back to back Lange, nå med 1815 up/down. Denne kom i et bytte med Jon Henrik for noen år siden, og blir brukt mye...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker