Siste aktivitet

• Carrera
    Carrera reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 25: I dag ble det en av de vakreste klokkene jeg har. En JLC E285 fra tidlig 60-tallet (ganske sikker på det) med dauphine visere og...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Denne var skikkelig fin! Den har holdt seg godt, og urverket var vakkert :)
  • andres
    andres reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Dag 16/19: Jeg tror det var våren 2022 jeg først ble oppmerksom på klokken jeg har på i dag. Longines Spirit Zulu Time, referanse...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Audjoh i Dagens klokke. Liker Liker
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16/19: Jeg tror det var våren 2022 jeg først ble oppmerksom på klokken jeg har på i dag. Longines Spirit Zulu Time, referanse...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Dag 25: I dag ble det en av de vakreste klokkene jeg har. En JLC E285 fra tidlig 60-tallet (ganske sikker på det) med dauphine visere og...
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til Veggur i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Kudoke lager mye fint, men det meste blir litt for dressy for min del. Denne derimot var ganske rå.. Ser for meg at den kunne funka bra...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
    Noen ganger må man ha litt bling . Kjerringa hater at jeg bruker denne Klokka så derfor bruker jeg den titt og ofte 🤣
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Veggur i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Kudoke lager mye fint, men det meste blir litt for dressy for min del. Denne derimot var ganske rå.. Ser for meg at den kunne funka bra...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
    Noen ganger må man ha litt bling . Kjerringa hater at jeg bruker denne Klokka så derfor bruker jeg den titt og ofte 🤣
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Veggur i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker