Siste aktivitet

• Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Esjololino i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til Burkheimer trouthunter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til entroterra i Dagens klokke. Liker Liker
    Samui Moon The One SM107R1
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til StigJ i Dagens klokke. Liker Liker
    Kan vel snart kalles retro denne her 😄 liker looken og sitter bra.
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til lahey i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til MikroKrone i Gått deg vill?. Liker Liker
    Som @holmby sier, men sagt rett ut: Ja, du har gått seg vill. Du skal til «Startgropen» og særlig da tråden om «Klokker til hyggelige...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til adamskater i Dagens klokke. Liker Liker
    This just in. Dagens Klokke-unbox-på-boxen:
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til svimtapp i Dagens klokke. Liker Liker
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til chronometer i Zenith DEFY, hvilken lenke?. Liker Liker
    Mulig, men jeg tror kanskje en lenke med hele flater i lenke leddene kan bli fint. Bør se ny ut siden klokken er NOS, men trenger ikke...
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Eternamaniac i Zenith DEFY, hvilken lenke?. Haha Haha
    Vil tro at den originale lenka vil være veldig vanskelig å få tak i, men den som leter finner. Jeg sjekka for eksempel eBay jevnlig for...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Tysnesingen i Dagens vintage. Liker Liker
    1952 modell som jeg har arvet fra min oldefar. Da jeg arvet den gikk den ikke og ville ikke trekkes opp. Hentet den i går etter 3 uker...
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Eternamaniac i Dagens vintage. Liker Liker
    Lemania fra 1958, 3050 manuelt verk, serviced av meg selv
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens sertifiserte, Marvin Victory passer nå under OL :D - med original lenke Kaliber Marvin 776 ~1963 -70 Marvin Victory - Marvin...