Siste aktivitet

• Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Alexismunthe i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til crown guard i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    2 nylig innkjøpte fra japan. Skal byttes glass på, poleres og serves da jeg får de. Samt nye freshe reimer. hhv 5625-7040 med japans...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MrRoy i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Matsmet i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Disse to var tilbake. Den hvite SUF’n klart mest brukt. Etter at Sarpanevaen har kommet over på litt forskjellige remmer har den seilet...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Labbos i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Jeg er så håpløs at jeg stort sett logger hva jeg bruker i OnMyWrist. Ble litt overrasket over hvilke som var mest brukt i fjor, drum...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Matsmet i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Disse to var tilbake. Den hvite SUF’n klart mest brukt. Etter at Sarpanevaen har kommet over på litt forskjellige remmer har den seilet...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Matsmet i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til Labbos i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Jeg er så håpløs at jeg stort sett logger hva jeg bruker i OnMyWrist. Ble litt overrasket over hvilke som var mest brukt i fjor, drum...
  • A
    Alexismunthe reagerte på innlegget til chronometer i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Har alt for mange vintage klokker som må brukes i løpet av året, en digital også :mrgreen: Nerdete logging i appen OnMyWrist
  • Lars77
    Lars77 reagerte på innlegget til Klokker i Dagens klokke. Liker Liker
  • Matsmet
    • IMG_6996.jpeg
    • IMG_6722.jpeg
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til chronometer i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Har alt for mange vintage klokker som må brukes i løpet av året, en digital også :mrgreen: Nerdete logging i appen OnMyWrist
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til Labbos i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til Erik_SG i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    HMT Pilot skal brukes minst en gang i året! For rundt 15-20 år siden var vi en gjeng på WUS som fant ut at dette var noe vi bare måtte...
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til Alexismunthe i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Denne har nok sittet flest døgn på kroppen! Tåler en del bank, som er praktisk på jobb osv. Litt kjedelig, men gjør det den er laget...