Siste aktivitet

• ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Don Jon i Dagens klokke. Liker Liker
    Samme som i går. Ikke har jeg stilt klokka heller 🤯
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Flippin
    Flippin reagerte på innlegget til havarduf i Knivtråden. Liker Liker
    Slår et slag for Rambler. Har den i lommen hele tiden og får bruk for den overraskende ofte. Har alltid tenkt at jeg trengte en liten...
  • WatchByA
    WatchByA svarte på tråden Patek Philippe-tråden.
    • IMG_5884.jpeg
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til aicolainen i Knivtråden. Liker Liker
    Denne tråden hadde jeg helt glemt. Siste tilskudd er en pent brukt Caly 3 som ankom for en uke siden.
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til Vestante i Knivtråden. Liker Liker
    Jeg har begge selv - ikke selg noen av dem..! 😉
  • andres
    andres reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    Da ble det nok en dag i grinebua med litt skruing! Startet med grovvask i renset bensin/nafta samt en litt stiv børste for å fjerne det...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til mr_frodo i Tudor-tråden. Elsker Elsker
    Har den, liker den svært godt🙂
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    Blir et kjapt innlegg før jeg skriver litt mer en annen dag om en king seiko jeg har begynt på. Cyymaen ble skrudd sammen i dag. Den...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    Litt pussing og gnukking. Ps: si ifra på pm om noen vil ha et rufsete prosjekt av en urmakerbenk. Litt egeninnsats og noen...
  • PJO
    I dag har dagen gått med til å handle inn skalpeller for å spikke "pegwood". Samt sende melding til en annen hobbyurmaker og kjøpe 2...
  • PJO
    Full av mot og ignoranse kjørte jeg på med demontering av en av rubinene til balansehjulet. Her klarte jeg selvsagt å miste en Cap-jewel...