Selger min Zenith. Klokka er i veldig bra stand og holder tiden meget bra. Den har ikke service behov. Det er ingen riper i dlc belegget på kassa. Belegget på foldelåsen har en liten ripe. Dette. LTD. Nr 34 av 100. Det er El Primero 4021 verk i den. Open heart, chrono og kraft reserve. Det er vintage brun DLC coating på kassa og fargen på skiva er i følge zenith vintage brun. Den ser mye bedre ut live enn på bilder. Jeg kjøpte den av Jonny Rolex for ca et år siden for 45k. I tillegg til orginal reim så legger jeg med 3 andre custom made reimer. 1 reim med ostrich leg skinn, 1 blå croco og en rød/brun kalv reim. Orginal låsen passer på de 3 reimene, men det følger også med ekstra foldelåser til custom remmene.
Klokka kommer med boks og bruksanvisning. Sertifikat følger ikke med.
Eneste nesten like klokke som finnes på nettet som er litt lik min er en brukt som Govberg jewelers selger. men med sort dlc på kassa og sort skive. Den klokka er også i mye dårligere stand og har mange merker i dlc belegget på kassa. Den ligger ute for 4500 euro. Inn til Norge så er det jo 25% mva i tillegg.
Details
Producer: Zenith
Model: Chronomaster Open XXT Limited edition
Ref.: 03.1262.4021
Category: Gents Watches
Conditions: Used
Strap/Chain: Alligator Strap
Materials: Stainless Steel
Movement: Automatic El Primero 4021
Glass: Sapphire Chrystal
Box: Yes
Case dimensions & shape:
Diameter: 45,0 mm.
Thickness: 15,0 mm.
Shape: Round
Serial no.: 34/***
Ny pris 26000Kr
.
Klokka kommer med boks og bruksanvisning. Sertifikat følger ikke med.
Eneste nesten like klokke som finnes på nettet som er litt lik min er en brukt som Govberg jewelers selger. men med sort dlc på kassa og sort skive. Den klokka er også i mye dårligere stand og har mange merker i dlc belegget på kassa. Den ligger ute for 4500 euro. Inn til Norge så er det jo 25% mva i tillegg.
Details
Producer: Zenith
Model: Chronomaster Open XXT Limited edition
Ref.: 03.1262.4021
Category: Gents Watches
Conditions: Used
Strap/Chain: Alligator Strap
Materials: Stainless Steel
Movement: Automatic El Primero 4021
Glass: Sapphire Chrystal
Box: Yes
Case dimensions & shape: