Zenith Cronometro Tipo CP 2

Hva ble prisen på denne til slutt?
Litt synd at de ikke vil vise frem det flotte urverket som sitter i denne.
Historisk meg her, schmitorisk meg der...El Primero fortjener å vises frem.;)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher

Den ligger på 67 k hos David Andersen. Forøvig enig i at det er synd at de ikke har innsyn til verket.

• Liker
Reaksjoner: UJU
Var innom Lervik Ur her om dagen og så denne. Hadde ikke fått med meg denne før. Spurte om å få se på den. Fytti for en rå klokke. Ingen bilder av den på armen men den var akkurat som den under. Nylon reim. 70700,- var prisen. Syns 43 virket litt stort men den lå veldig bra på armen. På ønskelisten definitivt. Fåes med skinnreim også.

IMG_1475.JPG

Helt enig. Det skulle vært glass i baklokket. Jeg mangler både en kronograf og en med sikt til verket. Her kunne jeg fått i pose og sekk. Men neida. Synd å ikke få sett verket på denne ja.

Helt klart en klokke som vekker "må ha" begjæret, men drøy pris. Zenith klokker faller jo endel i pris så planlegger å se på en slik brukt om noen år, 70 er mye. En Speedmaster ligger jo mye lavere i pris og er vel et mye bedre kjøp slik sett, men har allerede en Speedmaster så ønsker denne i tillegg...

Helt klart en klokke som vekker "må ha" begjæret, men drøy pris. Zenith klokker faller jo endel i pris så planlegger å se på en slik brukt om noen år, 70 er mye. En Speedmaster ligger jo mye lavere i pris og er vel et mye bedre kjøp slik sett, men har allerede en Speedmaster så ønsker denne i tillegg...

Denne kan du sikkert få for 35K, dollaren er bra. Med mva så har du klokka rett over 40K

https://www.ebay.com/itm/222628852989