Zelos Hammerhead 2 1000M SH35
Er klisje, men denne får ikke armtiden den så absolutt fortjener. Nydelig skive, markører og visere som spiller sinnsykt fint i lyset. Med C3 og BGW9 lume ser det temmelig bra ut i mørket også.
En av favorittdetaljene mine, er at datohjulet har samme farge som skiven.
Bunnsolid NH35 urverk og kult gravert baklokk. Kjøpt Feb 2020 av GG her på forumet, og jeg kjøpte den av ham i mai 2020.
Følger med komfortabel skinn- og gummireim, begge med bronse buckle. Fin boks og reiseetui følger også med.
Utsolgt fra produsent, og med god grunn. Pris: 4 000,-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specs:
1000m Water Resistant with Helium Escape Valve
Alternating Brushed and Sandblasted Finish
Bronze bezel insert
High Double domed Sapphire with inner AR coating
44mm Case excluding crown. 22mm Lug Width
48mm Lug to Lug length
17mm Height, 15mm excluding crystal
Seiko NH35 Automatic movement(hacking og håndopptrekk)
120 Click Unidirectional bezel
C3 Lumed Screw Down Crown
C3 and BGW9 Lumed Bezel, Dial and Dual Lume Hands
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tilstand:
Det eneste jeg kan se er scratches på bezel ved 30(ikke dype, og jeg klarer bare å se de i riktig lys), og en veldig liten ding på bezel ved glasset ved 3 minutter(så liten at ikke kommer med på bilder). Ingenting sjenerende mao, og ikke noe jeg legger merke til i daglig bruk.
Skinnreimen er relativt godt brukt
Tenkte at denne skulle få en del patina, men kom ikke så langt. Kan enkelt resettes med litt sitron og bakepulver for en skinnende finish.
Alt i alt en klokke som gir ekstremt mye verdi for pengene etter min ydmyke mening.
Er klisje, men denne får ikke armtiden den så absolutt fortjener. Nydelig skive, markører og visere som spiller sinnsykt fint i lyset. Med C3 og BGW9 lume ser det temmelig bra ut i mørket også.
En av favorittdetaljene mine, er at datohjulet har samme farge som skiven.
Bunnsolid NH35 urverk og kult gravert baklokk. Kjøpt Feb 2020 av GG her på forumet, og jeg kjøpte den av ham i mai 2020.
Følger med komfortabel skinn- og gummireim, begge med bronse buckle. Fin boks og reiseetui følger også med.
Utsolgt fra produsent, og med god grunn. Pris: 4 000,-
Specs:
1000m Water Resistant with Helium Escape Valve
Alternating Brushed and Sandblasted Finish
Bronze bezel insert
High Double domed Sapphire with inner AR coating
44mm Case excluding crown. 22mm Lug Width
48mm Lug to Lug length
17mm Height, 15mm excluding crystal
Seiko NH35 Automatic movement(hacking og håndopptrekk)
120 Click Unidirectional bezel
C3 Lumed Screw Down Crown
C3 and BGW9 Lumed Bezel, Dial and Dual Lume Hands
Tilstand:
Det eneste jeg kan se er scratches på bezel ved 30(ikke dype, og jeg klarer bare å se de i riktig lys), og en veldig liten ding på bezel ved glasset ved 3 minutter(så liten at ikke kommer med på bilder). Ingenting sjenerende mao, og ikke noe jeg legger merke til i daglig bruk.
Skinnreimen er relativt godt brukt
Tenkte at denne skulle få en del patina, men kom ikke så langt. Kan enkelt resettes med litt sitron og bakepulver for en skinnende finish.
Alt i alt en klokke som gir ekstremt mye verdi for pengene etter min ydmyke mening.
Vedlegg
-
DSC_0307.jpg249,2 KB · Visninger: 0
-
DSC_0308.jpg163 KB · Visninger: 0
-
DSC_0309.jpg182 KB · Visninger: 0
-
DSC_0310.jpg158,7 KB · Visninger: 0
-
DSC_0311.jpg302,8 KB · Visninger: 0
-