Yachtmaster på finn

Medlem
6. mars 2014
Innlegg
178
Sted
Norge
Rolex Yachtmaster - FINN Torget

Noen som har tanker rundt dette uret?

Trodde center links var blankpolert på ym platina.. Ser ikke ut til å være det på bildene?

Jeg har tidligere hatt en 2003 gmt2 og en 2003 sub tt.. Bruker noen av de samme kassen som denne? Hvordan er den isåfall på armen iforhold til nevnte ur?

Er bezel i solid platinum på denne fra 2007? Har hørt noe om at det kun er de seneste modellene av ym som har solid, og at de eldre kun har en "deksel" i solid platinum.

Hva med solid center links og sel?

Går plantinum modellene generellt billigere enn ym tt?

Sorry for mange spørsmål, men fant ikke så mye når jeg søkte på nettet..

Takknemmelig for all hjelp!
 
Nå vet jeg ikke hvor mye dette hjelper, men jeg tror jeg hadde lagt inn en service i den prisen der, bare så du har det i bakhodet.

Hva gjelder hva som er platinum osv så kan nok noen andre hjelpe deg bedre enn hva jeg kan.
 
Aldri helt skjønt hvorfor folk stiller så mye spørsmål og er så lite tillitsfulle til folk når det gjelder klokker. Selger har jo både hangtags, garantikort og boks, det er vel ikke vanskeligere enn å be om disse tallene som står mellom lugs, samt ref.nr og sjekke om ting stemmer overens..?
 
Aldri helt skjønt hvorfor folk stiller så mye spørsmål og er så lite tillitsfulle til folk når det gjelder klokker. Selger har jo både hangtags, garantikort og boks, det er vel ikke vanskeligere enn å be om disse tallene som står mellom lugs, samt ref.nr og sjekke om ting stemmer overens..?

Kanskje du bør lese innlegget mitt en gang til?

Spørsmålet mitt var vel ikke om uret var falskt? Jeg har heller ikke anntyded at jeg ikke har tillitt til selger!

Det jeg lurte på var om ym fra 07 har sel, solid center links, polerte centerlinks, solid platinum bezel eller skall, samt om hvordan platinum ym ligger prismessig i forhold til ym tt..

Lurte også på størrelse på kasse sammenlignet med gmt2 og sub..
 
Beklager

Beklager, jeg tolket spørsmålene feil og/eller leste ikke alle.

Når det gjelder størrelse, pris og hvordan disse bærer i forhold til sub og gmt2, vet jeg ikke helt, men er ikke yatchmasteren 40mm som Sub`og gmt2? Tror da den vil bære ca det samme, men som sagt jeg vet ikke @akorsvik
 
Redigert av en moderator:
Beklager, jeg tolket spørsmålene feil og/eller leste ikke alle.

Når det gjelder størrelse, pris og hvordan disse bærer i forhold til sub og gmt2, vet jeg ikke helt, men er ikke yatchmasteren 40mm som Sub`og gmt2? Tror da den vil bære ca det samme, men som sagt jeg vet ikke @akorsvik

Jo, den er 40mm, men tror kassen er noe tynnere og delikat sammenliknet med sub og gmt, men har ikke bekreftet info. Derfor lurer jeg på om noen her kan sammenlikne hvordan de føles på armen? :)
 
Redigert av en moderator:
Bærer mindre enn Sub, mer behagelig på armen grunnet lugs som er med sving i
 
Jeg har ikke lest tråden skikkelig. Er det min 2013 modell du tenker på? Den er så stram i fisken som en 19 årig balett-danser. Lenken altså.

Modellen som heter 16622 er noe mer slakk i serken ja. Mer som en 50 åring som danser til Tommy Steine på allsang på grensen..


Som ny og gammel Sub omtrent ..
 
Jeg har ikke lest tråden skikkelig. Er det min 2013 modell du tenker på? Den er så stram i fisken som en 19 årig balett-danser. Lenken altså.

Modellen som heter 16622 er noe mer slakk i serken ja. Mer som en 50 åring som danser til Tommy Steine på allsang på grensen..


Som ny og gammel Sub omtrent ..

Nei det var ikke din jeg siktet til.. Har hatt lyst på en 16622 lenge, men husker godt at jeg ikke klarte gammel sub og gmt fordi de var så slarkete i lenka (selv om de ikke hadde strekk). Så om 07 ym er samma ulla så legger jeg drømmen på hylla og vurderer ny ym. Er din tilsalgs foresten?