Reservert WTB: Helson skruesett

Medlem
12. feb. 2014
Innlegg
0
Jeg kjøpte en brukt Helson Shark Diver for ett års tid siden fra et annet medlem her på TS.
For en stund tilbake mistet jeg den ene skruen, noe som gjør at det ikke er helt trygt å bruke klokken.

Jeg har mailet Helson i februar, fikk svar om at de skulle sende ett ekstra skruesett i posten, men har verken fått noe nytt sett med skruer eller svar på mailene mine i ettertid. Er det noen som vet hva som skjer der borte? Har de byttet mail? Er i hvertfall ganske frustrerende at ingen svarer og at det ikke finnes noen annen måte å få kontakt.

Uansett, jeg trenger et ekstra skruesett til klokken min og kjøper gjerne dette av deg om du har et ekstra sett liggende ELLER er villig til å selge meg en av (de to) skruene i settet ditt!

Usikker på om skruene er mulige å kjøpe andre steder eller om dette er spesialskruer, om noen har peiling eller tips på hvordan jeg kan løse dette blir jeg utrolig glad.

Det følger med ett ekstra sett på alle nye Helson klokker, men jeg fikk det dessverre ikke med da jeg kjøpte klokken brukt.



Marius
47 34 51 88
 
Redigert: