Solgt Wolf Roadster 2.7 klokketrekker / winder

Tommytott

Støttemedlem
Medlem
18. juli 2015
Innlegg
198
Sted
Bergen
Sprellny klokketrekker / watch winder fra anerkjente Wolf selges. Denne modellen har to trekkere som stilles inn individuelt, samt lagringsplass til tre ekstra klokker under topplokket. I tillegg er det en egen liten boks på samme plass som kan tas ut (reiseboks f eks) hvor du kan oppbevare enda en klokke samt annet smånips.

For info: tilsvarende modell ligger ute hos flere norske forhandlere til knappe 13.000kr. Jeg selger min for 7500kr inkl Norgespakken.

Alt av ytterbokser og emballasje, samt (ikke utfylt) garantikort og kvittering på betalt MVA følger med. Jeg har allerede fylt ut garantidetaljene på produsentens hjemmeside.

Jeg har brukt en blanding av egne bilder og bilder hentet fra produsentens hjemmeside - du ser lett hvilke som er fra hvor. Se eget bilde for de tre oppbevaringsplassene under topplokket, hvor det er tydelig at det ikke er plass til tre veldig store klokker samtidig. Her er det 46mm, 35mm og 42mm (fra venstre) - 42mm ser ut til å være målet som er standard per pute. De to trekkerne tar klokker opp til 52mm, så her skal det være plass til det aller, aller meste.

Tørre fakta:
-300-1200 rotasjoner/dag med pause- og søvnfaser.
-Venstre, høyre- og toveis rotasjoner.
-Drevet av D-Cell/Lithium-batterier eller medfølgende AC-adapter.
-LCD-display.

Har mange og utelukkende gode referanser på Finn.no, Klokkeriet og Tidssonen - og tenker å fortsette med det. Penger på konto før pakken blir sendt.

Spør hvis du lurer på noe
1f642.png
:)
 

Vedlegg

  • 1.jpg
    1.jpg
    166,1 KB · Visninger: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    55,9 KB · Visninger: 0
  • 3.jpg
    3.jpg
    41,4 KB · Visninger: 0
  • 4.jpg
    4.jpg
    202,9 KB · Visninger: 0
  • 5.jpg
    5.jpg
    72,4 KB · Visninger: 0
  • 6.jpg
    6.jpg
    140,9 KB · Visninger: 0
  • 7.jpg
    7.jpg
    263,8 KB · Visninger: 0
  • 8.jpg
    8.jpg
    48 KB · Visninger: 0