Wittnauer Super Compressor

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.157
Sted
Fredrikstad
Snakk om nedtur... Skjermen min viste meg som high bidder mens sekundene rant ut. Jeg trodde den oppdaterte seg selv ganske jevnlig, men budene siste minuttene kom ikke med, så der forsvant den. Prisen til slutt var vel ikke noe kupp, men sikkert en helt ok deal. Takk for tips uansett! Jeg lærte i alle fall å være litt mer våken når jeg byr på ebay :roll:
 
Budene kommer alltid det siste minuttet. Det man kan gjøre er om man selv har høyeste bud kan man legge inn et enda høyere bud, dette vil da være maks du vil by. Om noen andre høyner over ditt første bud vil du automatisk by rett over den personen igjen.

Du kan jo eventuelt trøste deg med denne
 
Budene kommer alltid det siste minuttet. Det man kan gjøre er om man selv har høyeste bud kan man legge inn et enda høyere bud, dette vil da være maks du vil by. Om noen andre høyner over ditt første bud vil du automatisk by rett over den personen igjen.

Du kan jo eventuelt trøste deg med denne

hehe

Ja, jeg burde selvsagt lagt inn mitt maxbud med en gang. Er litt for vant med Lauritz, der det legges til et minutt når det bys i siste liten.
 
Legger alltid inn maksbud, men bruker Auctionstealer.com. Da legges budet mitt inn i siste liten (20 - 3 sek, kan velge selv dersom man betaler litt), og jeg bidrar således minimalt til budkrig underveis.
 
Kom over en flott Wittnauer Super Compressor på eBay som jeg tenkte kunne være verdt å dele.
http://cgi.ebay.com/Wittnauer-super...769045144?pt=Wristwatches&hash=item3cb70bda98

Disse urene er utrolig flotte å se på, så kult om denne hadde endt opp hos en TSer!
Med lav dollar og en foreløpig fair pris, så kan jo dette bli et bra kjøp.

Hodinkee skrev en liten sak om de for en stund siden: http://www.hodinkee.com/blog/2010/2...per-compressor-a-look-at-classic-case-st.html

Dette er en nydelig klokke. Det er vel denne som er opprinnelsen til LLD. Wittnauer er vel mer eller mindre nøyaktig det samme som Longines. Jeg la inn bud på en tidlig sekstitallsmodell, men selv om jeg la inn budet mitt nøyaktig fem sekunder før auksjonen avsluttet kom det allikevel tre nye bud som perler på en snor de siste fire sekundene.