Må bare lufte litt frustrasjon over noe jeg mener er en fordømt uting.
Altså, som en god del andre her inne bruker jeg relativt (alt for) mye tid på diverse forum og kjøp/salg sider.
Jeg sitter da samtidig med nettbank, kalkulator, oppdaterte priser for godt brukte nyrer, restbeholdningen av tomflasker fra garasjen osv., og teller på knappene for å se om jeg kanskje allikevel skal ta meg råd til noe nytt og spennende.
Så, dukker den opp. Den jeg har trålet nettet etter, til en overkommelig penge.
Frådene fra munnviken og med skjelvende hånd klikker jeg meg inn på annonsen.
Teksten går da omtrent slik: "Strøken ...... selges... bla bla bla..."
Jeg klikker meg videre inn på bildene for å se med egne øyne dette strøkne eksemplaret.
Det er her jeg får kaffen i halsen.
Hvorfor i huleste heiteste skogbjønn tror noen at det å gå løs på de børstede delene av kasse og lenke med CapeCod er en god ide? Tror man at det ikke legges merke til? Legges det ikke merke til?
Jeg forstår det rett og slett ikke.
Sånn. Dagens utblåsning unnagjort. Føles godt
Altså, som en god del andre her inne bruker jeg relativt (alt for) mye tid på diverse forum og kjøp/salg sider.
Jeg sitter da samtidig med nettbank, kalkulator, oppdaterte priser for godt brukte nyrer, restbeholdningen av tomflasker fra garasjen osv., og teller på knappene for å se om jeg kanskje allikevel skal ta meg råd til noe nytt og spennende.
Så, dukker den opp. Den jeg har trålet nettet etter, til en overkommelig penge.
Frådene fra munnviken og med skjelvende hånd klikker jeg meg inn på annonsen.
Teksten går da omtrent slik: "Strøken ...... selges... bla bla bla..."
Jeg klikker meg videre inn på bildene for å se med egne øyne dette strøkne eksemplaret.
Det er her jeg får kaffen i halsen.
Hvorfor i huleste heiteste skogbjønn tror noen at det å gå løs på de børstede delene av kasse og lenke med CapeCod er en god ide? Tror man at det ikke legges merke til? Legges det ikke merke til?
Jeg forstår det rett og slett ikke.
Sånn. Dagens utblåsning unnagjort. Føles godt
Redigert: