Webshop

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Sted
Oslo, Nordstrand
Hei!

Kjøpte nylig en rem på webshopen her inne, det jeg simpelthen lurer på er hvor lang tid tar før remmen er levert? Og blir den levert i postkassen eller på postkontoret?

Takker på forhånd for svar.

Andreas

Hei!

Kjøpte nylig en rem på webshopen her inne, det jeg simpelthen lurer på er hvor lang tid tar før remmen er levert? Og blir den levert i postkassen eller på postkontoret?

Andreas

Pakkene kommer rett i posten hos meg iallefall og pleier å komme ganske så fort :)

Hei!

Andreas

@Andreaskh

Ordren din går med morgendagens postgang og ordinær leveringstid er 1-2 virkedager til din adresse. Muligens noe forsinkelse grunnet mye post i julen, men jeg vil tippe remmen er å finne i postkassen din på torsdag eller fredag.

Redigert av en moderator:
@Andreaskh

Ordren din går med morgendagens postgang og ordinær leveringstid er 1-2 virkedager til din adresse. Muligens noe forsinkelse grunnet mye post i julen, men jeg vil tippe remmen er å finne i postkassen din på torsdag eller fredag.

Svar fra selveste @Juice, jo :D Okei, flott, det er upåklagelig leveringstid!

Hehe, høres bra ut. Tror du den mest sannsynlig kommer innen fredag, som vil si 4 virkedager? @Salvesen

Har avtale med Viccern, og da hadde det vært supert om remmen kom før den tid :)

Nå rundt juletider er det vell vanskelig å si! Fra i dag lover vell bare posten at ting skal være fremme til jul. Så ja, du kan iallefall krysse fingrene :) håper der ordner seg!

Om jeg bestiller NATO-strap idag kan jeg håpe å ha den innen midten av neste uke? Jeg skal på ferie neste helg, så kunne vært greit å ha den til da :)

Har ingen tilknytning til tidssonen, men min opplevelse er at varer fra webshopen kommer uvanlig raskt frem.

Det har jo litt å si hvor det skal sendes osv.