watchus.no - erfaringer?

speedieThomas

Støttemedlem
Medlem
15. mars 2017
Innlegg
1.448
Sted
Utenfor Oslo
Kom over denne nettbutikken her om dagen og lurte på om noen har kjøpt noe der. Legit?

 
Kom over denne nettbutikken her om dagen og lurte på om noen har kjøpt noe der. Legit?

Eg har prøvd å bestille rem til min samboers klokke der . Dvs 2 stk. Den ene hadde dei ikkje på lager endå det stod i butikken, og dei var då snare på å tilby pengene tilbake eller alternativ. Eg fikk for alternativ . Siden har eg ikkje hørt noke og det er 6 dager siden . Eg venter spent ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Kom over denne nettbutikken her om dagen og lurte på om noen har kjøpt noe der. Legit?


Jeg kan også gå god for dem (y)
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Kom over denne nettbutikken her om dagen og lurte på om noen har kjøpt noe der. Legit?

Har kjøpt Delugs-remmer fra dem - de leverte etterhvert men tok tid både levering og svar på meldinger. Fikk rabattkoder som plaster på såret da :)
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Har du prøvd å få kontakt med dem i senere tid?

Nei. Har bare handlet med dem fysisk på stand.

Hvor gode og raske de er på utsendelser og kundeservice online kan jeg ikke si noe om. Men har inntrykk av at det i alle fall har pleid å være godt innenfor det akseptable.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dazed
Jeg har prøvd å få svar fra dem pr. mail om klokker de skal ha, flere ganger det siste halvåret, uten hell, og flere andre har angivelig hatt det samme problemet. i tillegg til at bestilte varer som skulle være "på lager" ikke dukker opp. (Ifølge poster på Klokkeriet.) Tidligere har jeg lest gode skussmål om denne butikken, så jeg lurer på hva som egentlig er tilfelle.

De forhandler nemlig et merke jeg har lyst på som er litt kronglete å skaffe på andre måter. :)
 
Snakket med Ken fra Delugs - han hadde slitt med vedkommende i lang tid