Vurderer Eames Lounge Chair

Takker! Har ønsket meg denne i maaaange år :)

Classic versjonen er 84cm høy, mens New Dimensions er 89 cm høy. Man ser størst forskjell når de står ved siden av hverandre. Hjemme i rommet der den skal stå, så konmer jeg nok ikke til å tenke mye over det.

Selv er jeg 175cm høy, og merker stor forskjell på de to versjonene i forhold til sittekomfort.

Må ta meg en tur innom vitra for å se selv.
Gleder meg til å få se bilde av stolen, og rommet når den ankommer om åtte uke :)

Her ser du forskjellen:
19253974.jpg

Da var godstolen på plass :)

Fikk den rett før helgen, og har allerede fått litt kvalitetstid i den. Er utrolig fornøyd med både materialvalg, utseende og sittekomfort!

Egget har blitt degradert til dekor på soverommet..

Her om dagen fikk jeg testet denne for første gang. Utrolig komfortabel, og et utseende til å dø for. Imidlertid var det originalstørrelsen, og jeg følte at jeg måtte "ligge" litt i den for å få hodestøtte, tross mine knappe 180 cm. Så jeg skjønner rasjonalet for å lage en litt høyere variant.

Men når det er sagt er jeg offisielt forelsket, og jeg lever garantert lykkelig med begge varianter. Den hadde tatt seg fantastisk ut i karnappet her, ser jeg...

Heldiggriser, er dere. Og palisander må jo være obligatorisk :)

• Liker
Reaksjoner: HenrikTA
Da var godstolen på plass :)

Fikk den rett før helgen, og har allerede fått litt kvalitetstid i den. Er utrolig fornøyd med både materialvalg, utseende og sittekomfort!

Egget har blitt degradert til dekor på soverommet..
Nydelig. Men den øverste delen ser litt stor ut ift resten, eller er det bare meg?