Vis oss din motorsykkel

Medlem
1. jan. 2015
Innlegg
1.841
Sted
Sola
Vet at det finnes lignende tråder, men ingen like spesifikke ;)
Gøy med ett lite avbrekk fra klokker og andre fornuftige ting også.....

Begynner med min 2014 Ducati Streetfighter 848

IMG_3192.JPG




Pluss ett av min tidligere: 2003 Ducati 749s


D7E85DE3-911B-4747-8110-D8A3E3CB9307_zpszravkazr.jpg
 
En gang i tiden kjørte jeg stort sett bare sykkel fra april til oktober, men nå går det maks tre-fire bensintanker i året, kun i fint vær og på korte turer. Da kjører jeg enten denne 1989-modell Honda GB500



eller denne 78-modellen Suzuki GT250, her avbildet med @morini sin Morini


Min gamle Moto Guzzi, som har fraktet meg rundt store deler av Europa, er nå en del av den stadig mer uoversiktelige skrotsamlingen til Morini.

 
Jeg får smelle i bordet med med min 1985 Suzuki ZR50.

Dette er noe så edelt som en original moped.
Den fikk jeg av min bror, @chrgod, etter at den hadde stått i garasjen i over 10 år. Nå suser jeg avgårde til jobb og annet.

Herlig fremkomstmiddel som gleder og vekker lysten til MC-lappen....

WP_20150418_12_22_56_Pro.jpg


Jeg har passende hjelm.
IMG_4205.jpg


8
 
Litt stusselig å komme med en sykkel solgt for en stund siden, men siden jeg for tiden er uten sykkel og jeg ser flere tidligere sykler her inne..
Kanskje 2017 blir året jeg får litt mer tid til egne interesser o_O

36_-1182535262.jpg


KTM 525exc veldig morsom, men kanskje litt for rampete for en tobarnsfar som har rundet 40:cool:
 
En gang i tiden kjørte jeg stort sett bare sykkel fra april til oktober, men nå går det maks tre-fire bensintanker i året, kun i fint vær og på korte turer. Da kjører jeg enten denne 1989-modell Honda GB500



eller denne 78-modellen Suzuki GT250, her avbildet med @morini sin Morini


Min gamle Moto Guzzi, som har fraktet meg rundt store deler av Europa, er nå en del av den stadig mer uoversiktelige skrotsamlingen til Morini.


Fun fact: jeg har bodd i Mandello Del Lario hvor Moto Guzzi har blitt produsert fra 1920-tallet, og deltatt på et par av de festivalene i byen. Det vekker gode minner å se en slik nydelig sak på forumet.