Takk alle sammen. Nå skal den nye inn for sjekk, den sakker 4-5 minutter i døgnet.
Bjorn Støttemedlem Medlem 16. mars 2011 Innlegg 1.039 Sted Bærum 30. des. 2011 #16 Takk alle sammen. Nå skal den nye inn for sjekk, den sakker 4-5 minutter i døgnet.
S Skogens Baron Medlem 20. des. 2011 Innlegg 134 30. des. 2011 #17 Kan jeg spørre hvor du har denne inne på service? Min er en tur hos Ossur Solem nå, jeg måtte visstnok belage meg på en god del ventetid. Daniel
Kan jeg spørre hvor du har denne inne på service? Min er en tur hos Ossur Solem nå, jeg måtte visstnok belage meg på en god del ventetid. Daniel
Bjorn Støttemedlem Medlem 16. mars 2011 Innlegg 1.039 Sted Bærum 30. des. 2011 #18 Skogens Baron skrev: Kan jeg spørre hvor du har denne inne på service? Min er en tur hos Ossur Solem nå, jeg måtte visstnok belage meg på en god del ventetid. Daniel Klikk for å utvide... Den er ikke levert ennå, men jeg tenker å la Tidemann se på den.
Skogens Baron skrev: Kan jeg spørre hvor du har denne inne på service? Min er en tur hos Ossur Solem nå, jeg måtte visstnok belage meg på en god del ventetid. Daniel Klikk for å utvide... Den er ikke levert ennå, men jeg tenker å la Tidemann se på den.
Bjorn Støttemedlem Medlem 16. mars 2011 Innlegg 1.039 Sted Bærum 30. des. 2011 #19 watchloveroslo skrev: Gratulerer med nytt, en til hver dress? Klikk for å utvide... Trenger man et påskudd?
watchloveroslo skrev: Gratulerer med nytt, en til hver dress? Klikk for å utvide... Trenger man et påskudd?
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 31. des. 2011 #20 Stilig ur med en god historie bak. Gratulerer
chronometer Støttemedlem Medlem 6. aug. 2010 Innlegg 2.128 Sted Oslo Akershus 2. jan. 2012 #22 Poleroutere er fine synes jeg. Har en tidlig modell med hammerautomatikk, men ikke så fin som din. Grattis
Poleroutere er fine synes jeg. Har en tidlig modell med hammerautomatikk, men ikke så fin som din. Grattis