Vintage rolex "oppkalt" etter berømte filmskuespillere

Medlem
20. juli 2011
Sted
Bærum
Etter selv å ha handlet en "filmstjerne oppkalt vintage Rolex" tenkte det kunne være moro å finne litt mer om andre tilsvarende Rolex Vintage som har fått "nickname" (berettiget eller ikke) etter berømte skuespillere, noen linker til cool lesing :

Steve McQueen
The Rolex Explorer II
What Vintage Watch Did Steve McQueen Wear?

Robert Redford
Welcome To RolexMagazine.com...Home Of Jake's Rolex World Magazine..Optimized for iPad and iPhone: The Complete History Of The Robert Redford Submariner [Part 1 of 4]

Paul Newman
Welcome To RolexMagazine.com...Home Of Jake's Rolex World Magazine..Optimized for iPad and iPhone: Profiles In Coolness: The Paul Newman Daytona Story...

Clint Eastwood
Clint Eastwood

Sylvester Stallone
Welcome To RolexMagazine.com...Home Of Jake's Rolex World Magazine..Optimized for iPad and iPhone: Rolex Coolness: Sylvester Stallone

Sophia Lauren
GMT Master History

James Bond (selvfølgelig)
Original James Bond Rolex Submariner: A Man's Rolex If There's Ever Been One

Litt på siden av topic:
Ellers er det jo som kjent uttalelige forskjellige kjendiser i alle kategorier som er profilert med Rolex (det var ikke de jeg var på jakt etter), men disse bet jeg merke i ;hvis du scroller ned på denne siden
...Welcome To RolexMagazine.com.....Home Of Jake's Rolex World Magazine....Optimized for iPad and iPhone....
til Communist Revolutionaries; endelig en bekreftelse på at vår hobby ikke er drevet av uærlige materielle ønsker men derimot av indre verdier.

Kom gjerne med bilder av egne klokker som faller i denne kategori (se tittel i tråd), og evt. andre "nicks" i kategorien som skulle være med.

Starter med min egen "Clint Eastwood"