Vintage Longines

bep

Medlem
18. okt. 2012
Innlegg
50
Longines (70-tal?) kjøpt på Lånekontoret-auksjon for nokre år sidan. Eg veit lite om klokka, men den er fin - den perfekte dressklokka i mine auge. Reima er ikkje original. Eg har planar om å opne opp bakloket for å finne serienummeret, men om nokon har info om klokka så set eg pris på det.

longines-vintage-0019.jpg

longines-vintage-0024.jpg

longines-vintage-0030.jpg

longines-vintage-0031.jpg

longines-vintage-0035.jpg

longines-vintage-0045.jpg

longines-vintage-0049.jpg
 
Flott Longines du har.Disse modellene med hvit skive er fine dress-ur, helt enig. Men denne ser ut til å være eldre enn fra 70-tallet?

Thore
 
Ville tippet 60-tall, mulig også 50-tall? Longines laget mye forskjellig, helt fra de rimelige modellene til f.eks Flagship som ikke står tilbake fra det beste fra Omega!
 
Ville tippet 60-tall, mulig også 50-tall? Longines laget mye forskjellig, helt fra de rimelige modellene til f.eks Flagship som ikke står tilbake fra det beste fra Omega!

Enig Eternamaniac, jeg tenker 50-tallet når jeg ser denne. Har en 1961 Flagship selv..... Dog ingen ekspert. ;)
 
Tror nok du må av med baklokket ja, skal vi kunne si noe mer om denne. ;)

Har ikkje verktøy til slikt - er urmakarar generelt velvillige til å gjere dette (mot betaling, sjølvsagt) om eg møter opp med klokke og eit kamera?

Bur i Oslo, tips til urmakar tek eg i mot med takk.
 
Har ikkje verktøy til slikt - er urmakarar generelt velvillige til å gjere dette (mot betaling, sjølvsagt) om eg møter opp med klokke og eit kamera?

Bur i Oslo, tips til urmakar tek eg i mot med takk.

Hei, for vurdering av service og titt på urverk kan du ta kontakt med Vidar på Kolbotn Ur. Vanskelig å se på bildet, men det ser ut til at klokken må åpnes fra forsiden ( dvs at urverket må ut den veien) eller at det er et baklokk som kan sprettes opp med en lommekniv ( umulig å se på bildet)
 
No har eg opna klokka

Eg har opna opp mi vintage Longines klokke, sjå foto under.

Det eg greier å finne ut rett fram er at klokka er

* ca. 1957-modell i følgje Vintage Watches - Collect...Identify...Discuss
* 14K gull
* seld av ein urmakar med namn J. Lie (slekt i Alf Lie?)
-------

Stempel på urverk:

Longines Swiss
17 Jewels
10568192
23ZS


Rissa inn av urmakar på innsida av baklok:

L893
J. Lie 44278


Stempel på innsida av baklok:

Longines
FRE SUISSE
SWISS MADE

129
14K
0.585

42
6748 2


vintage-longines-0078.jpg

vintage-longines-0105.jpg

vintage-longines-0097.jpg
 
J. Lie = Lie?

Ok, så prøver eg meg på det som står som spørsmålet frå min forrige post:

Klokka er "signert" "J. Lie". Klokka er frå 1957, men Johan Lie (far til Alf) døydde i 1942. Alf var allereie etablert urmakar på den tida.

1) Var urmkarforretning Lie framleis undrer namnet J. Lie i 1957?
2) Finst det andre J. Lie?