Ser ut som at Magnus gjorde en flott jobb der ja!
Har såvidt fått med meg at han har en passion for polering, så er ikke veldig redd for å overlate klokkene mine til ham.
Nok en oppdatering i en tråd som sannsynligvis bare interesserer de med like svekkede sjelsevner som meg selv, dvs de som liker gamle klumpete dykkerur fra et merke ingen har hørt om, gjerne kombinert med reimbyttenevroser og manglende evne til å bli fornøyd med noe som helst.
Ble ikke fornøyd med Isofrane heller gitt. Ikke enkelt det her. For tykk, feil form til Doxa-kassen (smalner ikke inn) og for grå/matt i fargen, for stor spenne osv... Og mesh klarte jeg likevel ikke å bli fortrolig med. For mye metall med blank skive, ble litt kjedelig.
Men så fant jeg vintageremmen jeg lette etter, som jo var vintage Tropic og ikke Isofrane. Dvs NOS og ikke ekte vintage, men det er nok like greit å ikke gå med 40 år gammel morken gummi rundt håndleddet. En original vintage Doxa-spenne fra samme tid fant jeg i Japan, og da falt endelig brikkene på plass. Nå ser den helt perfekt ut, og skulle jeg ombestemme meg på det så gir jeg opp