Selger en meget flott Camy klokke i utrolig flott stand. Klokken ble kjøpt som en dressklokke men ser nå at den blir litt overflødig. Alle klokkegale vet at det er fort gjort.
Klokken holder dagens standard med tanke på størrelse og tiden kan jeg heller ikke klage på. Har hatt klokken til obervasjon det er god reserva (helt nøyaktig har jeg ikke).
Kassen:
Kassen er 20 micron gullbelagt noe som er meget solid. Er meget pen av utseende og har en diameter på 38mm og en lengde på 44mm. Kasseørene/lugs har en størrelse på 20mm.
Glass:
Plexiglass som stort sett er strøkent.
Verk/Movement:
Under panseret på denne står det et meget solid og kjent ETA Valjoux 7733. Verket er mekanisk og har en reserve på 45h.
Mer om verket finner du her:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi…
Føler at bildene av verket taler for seg og det virker veldig rent og pent. Service historikk er ukjent, men det er satt inn nytt baklokks pakning nettopp.
Kronografen resettes perfekt og virker meget solid. Kronen sitter fast og fint!
Skiven:
Skiven på denne klokken er tropical og har en fantastisk fin farge
Kort oppsummert:
Valjoux 7733, 70-tallet, str: 38x44, Tropical skive, gullbelagt 20 micron,
føler bildene taler for seg

Pris settes til 3500,- NOK inkl Norgespakke og sporing.
Klokken holder dagens standard med tanke på størrelse og tiden kan jeg heller ikke klage på. Har hatt klokken til obervasjon det er god reserva (helt nøyaktig har jeg ikke).
Kassen:
Kassen er 20 micron gullbelagt noe som er meget solid. Er meget pen av utseende og har en diameter på 38mm og en lengde på 44mm. Kasseørene/lugs har en størrelse på 20mm.
Glass:
Plexiglass som stort sett er strøkent.
Verk/Movement:
Under panseret på denne står det et meget solid og kjent ETA Valjoux 7733. Verket er mekanisk og har en reserve på 45h.
Mer om verket finner du her:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi…
Føler at bildene av verket taler for seg og det virker veldig rent og pent. Service historikk er ukjent, men det er satt inn nytt baklokks pakning nettopp.
Kronografen resettes perfekt og virker meget solid. Kronen sitter fast og fint!
Skiven:
Skiven på denne klokken er tropical og har en fantastisk fin farge
Kort oppsummert:
Valjoux 7733, 70-tallet, str: 38x44, Tropical skive, gullbelagt 20 micron,
føler bildene taler for seg

Pris settes til 3500,- NOK inkl Norgespakke og sporing.