Vinskap

Medlem
10. mars 2011
Innlegg
2.586
God kveld
Etter 1mnd med kjøkkenoppusing er jeg nå i mål..Ser derfor etter en vinkjøler med plas til 6-12 flasker.
Noe med litt mer peil en meg som kan hjelpe meg litt på vei?Trenger ikke og koste like mye som en liten bil...
 
Redigert:
Tar opp igjen denne da det aldri ble handel, noen som har tips?
Ser gjerne at det tar 35 + flasker, må også være stillegående. Brukt er ingen hindring hvis noen skal oppgradere
 
Nå vet jeg ikke om du har noe budsjett,
men Liebherr har fantastiske skap som jeg kan anbefale sterkt! De koster,men du får virkelig det du betaler for!

Evt så har du Miele. Skapene til Miele lages av Liebherr så skapene
er teknisk like bare at Miele koster enda litt til..

Whiteaway.no har gode priser på både miele og liebherr.
 
Har selv Gaggenau vinklimaskap RW 404 å er kjempefornøyd.
-Med sine to separat kontrollerbare klimasoner kan RW 404 brukes til profesjonell lagring av vin på minimalt med plass. Vinklimaskapet er 60 cm bredt og har plass til inntil 34 flasker. Den elektroniske temperaturreguleringen garanterer konstante temperaturer på 5 °C til 20 °C. Vinen kan opplyses med et tilkoblingsbart presentasjonslys. Energiklasse A.-

To separat regulerbare klimasoner
Eksakt temperaturregulering fra +5 °C til +20 °C
Regulering av luftfuktighet
Aktivt kullfilter
Uttrekkbare flaskehyller i bøk med aluminiumsprofiler
LED-lys
Dempet dørlukkingssystem gjør at døren lukkes mykt og kontrollert
Døren kan låses
Kapasitet 34 flasker

MCSA00508579-RW404260-pstz-def.jpg
 
Har selv Gaggenau vinklimaskap RW 404 å er kjempefornøyd.
-Med sine to separat kontrollerbare klimasoner kan RW 404 brukes til profesjonell lagring av vin på minimalt med plass. Vinklimaskapet er 60 cm bredt og har plass til inntil 34 flasker. Den elektroniske temperaturreguleringen garanterer konstante temperaturer på 5 °C til 20 °C. Vinen kan opplyses med et tilkoblingsbart presentasjonslys. Energiklasse A.-

To separat regulerbare klimasoner
Eksakt temperaturregulering fra +5 °C til +20 °C
Regulering av luftfuktighet
Aktivt kullfilter
Uttrekkbare flaskehyller i bøk med aluminiumsprofiler
LED-lys
Dempet dørlukkingssystem gjør at døren lukkes mykt og kontrollert
Døren kan låses
Kapasitet 34 flasker

MCSA00508579-RW404260-pstz-def.jpg

Dette var flott, må sjekke muligheten for og frittstående ikke innebygd. Hvordan er det med støy? @Edzilla
 
Redigert av en moderator:
Dette var flott, må sjekke muligheten for og frittstående ikke innebygd. Hvordan er det med støy? @Edzilla

Sånn med alt fra Gaggenau; Top Notch!
Særdeles lite støy (Lydnivå 38 dB (re 1 pW). Har en åpen kjøkkenløsing. Så for meg er det viktig at hvitevarene ikke støyer.
Faktaark om RW 404
 
Redigert av en moderator: