Viktig info til dere som sitter på gjerdet og vurderer....

Tja...Jeremy Clarkson er uenig med deg der - og jeg tenderer til å være enig med Clarkson. Jeg siterer fra hans artikkel i The Sunday Times... -

:mrgreen:

KAB

Liten tvil om at 911 stiller i en klasse over boxster, men så var det dette med pris da...

Tar gjerne en 996 C4S over en Boxster any day selv... :)

Samme her. Jeg hadde aldri kjøpt Boxster eller Cayman. 911 er derimot noe jeg absolutt hadde vurdert om jeg hadde hatt penger til det.

Edit: 996 er ikke noe favorittkarosseri, men om det hadde stått mellom en og Boxster, lett.

Samme her. Jeg hadde aldri kjøpt Boxster eller Cayman. 911 er derimot noe jeg absolutt hadde vurdert om jeg hadde hatt penger til det.

Edit: 996 er ikke noe favorittkarosseri, men om det hadde stått mellom en og Boxster, lett.

Moro å ha hatt Boxster, men den var relativt tungsolgt. Neste gang blir det en 996 C4S, alternativt en 997. Synes imidlertid C4S har en så frekk hekk at jeg godt kan godta at den har noen år på baken.. ;)

997 er helt nydelig igjen, rart med detaljene i linjene. Og at Boxsteren er tungsolgt sier vel mer om status, en kjøreegenskaper og kvalitet.

997 appelerer for meg på alle områder, ah biler er som klokker:D

997 er helt nydelig igjen, rart med detaljene i linjene. Og at Boxsteren er tungsolgt sier vel mer om status, en kjøreegenskaper og kvalitet.

997 appelerer for meg på alle områder, ah biler er som klokker:D

997 er gjennomført vakker synes jeg, men det må ikke på død og liv være en Carrera. Synes faktisk sølvlisten på Targaen gjør at Porsche-profilen kommer enda bedre frem. Mørkeblå Targa med 19" felger og beige interiør. Ja, takk! :D