Vi må da klare å få til en Rogaland GTG!

Medlem
27. sep. 2011
Innlegg
527
Sted
Rogaland
Beklager at jeg lufter ideen når jeg egentlig ikke har ambisjoner om å ta ansvar selv (bor langt ute på bygda). Men jeg har veldig lyst å delta!

Er det noen erfarne ildsjeler som er villige til å få i gang noe? Vi klarte jo nesten å arrangere en før jul, men ja, det gikk jo ikke helt som planlagt.
 
Jeg er med om jeg er hjemme.

Hadde vært morsomt med en GTG i Haugesund. Starte hos Lervik, og fortsette på en resturant eller noe.
 
En GTG er på sin plass ja.:D

Jeg er med om jeg er hjemme.

Hadde vært morsomt med en GTG i Haugesund. Starte hos Lervik, og fortsette på en resturant eller noe.

Og husk å ta med kredittkortet dere...;)

Alkohol, klokker og kredittkort = _____ (fyll inn svar)
 
Kom det noe mer håndfast ut av dette?
Skulle gjerne ha vært med å drevet dette litt, men er midt i en ekstremperiode på jobb samtidig som vi har flyttet til nytt hus og pusser opp heidle driden. phew.

Nogen som tar ansvar?:confused::)
 
Som en av kun to TS-ere som har deltatt på samtlige TS-GTG i Rogaland (tre;)) er det vel påtide å påta seg arrangementsansvar. Å møtes i Haugesund blir litt lang reise for meg - og jeg vil anta også for andre - så jeg foreslår å treffes i Stavanger. Jeg kan låne et sentralt og diskret plassert møterom med plass til minst 14, med mulighet for servering av både vått og tørt.

Jeg har laget en poll med aktuelle datoer, og setter igang dersom vi blir minst seks-syv stykker.

NB: Hvis noen er igang med å arrangere noe annet, for eksempel i Haugesund, kan jeg mer enn gjerne overlate det til dem.