Verdivurdering

Hehe, takker og bukker.

Jeg la den ut for 22k, og har hatt tre telefoner på den hittil. Ett bud usett på 19k. Dette lover godt ;)

Veldig bra! Ordner seg nok bra dette er da. Husk at slikt er verdt hva markedet betaler, ikke hva noen måtte mene det burde være verdt ;).

Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til noen av e-postene jeg får som følge av Finn.no annonsen...

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av tuyop1@yahoo.com

Hei, jeg er veldig interessert i denne saken og jeg vil betale deg 22400 kr for å kjøpe den. Vennligst kontakt meg via min private e-post kate.david090 på ??y a h o o dot c o m, slik at vi kan sluttføre denne handelen så snart som mulig.

Hilsen
Uregistrert bruker

Det er bare og holde seg unna, når de ikke en gang tar seg bryet med å skrive "denne klokken", men skriver "denne saken" er det garantert scam.

Det er bare og holde seg unna, når de ikke en gang tar seg bryet med å skrive "denne klokken", men skriver "denne saken" er det garantert scam.

+1! Dette er en scam som er ute etter epost adresser! Har gått på den selv og får nå evig mange "finn scams" etter dette :/

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av geirjan@yahoo.com

Hei, jeg vil gjerne vite om varen på er fortsatt på salget listen? så vennlig svare meg med tilstanden og årsaken til salgs.

Hilsen
Uregistrert bruker

Det er vel greiest å forholde seg til de som faktisk ringer ja...

Hadde en veldig hyggelig kjøper innom i går kveld. Han kjøpte klokka for 21k, og vi var begge fornøyde :cool:

Totalt hadde jeg 7 seriøse henvendelser på klokken de første 24 timene etter jeg la den ut på Finn.no. Takk til alle som har svart i denne tråden!

Tusen takk for at du postet hva den gikk for :). Det blir himla mye spekulasjon i hva markedet vil gi for slike ting, nå har vi i det minste en bedre idé :).

Gratulerer med salget!

Hvis lenka var bra, har både du og kjøper gjort en fair handel..

Selv om en TT Datejust ikke er den klokka som skaper mest entusiasme her inne, er dette en veldig populær klokke "ute blant vanlige folk". Et eksempel er da jeg viste klokkesamlingen min til en onkel for et par år siden, TT Datejust var den klokka som fikk mest anerkjennelse. Og senere kjøpte han klokka av meg :D

Bruk pengene fornuftig! (les: På ny klokke)