Verdi på Rolexboks?

Får vel legge til at en god del av bokssettene på bukta er fake. Sjekk VRF for referanse. Nyere bokssett går fort for 100-150 USD + frakt/mva.

hehe, jeg vet. Kan nok legge noe mer i den, men har vel egentlig bokser til alle mine Rolex. Sikkert noen andre boksen er mer verdt for, men skulle det ikke være det får du sende en PM, så får vi se om vi kan bli enige eller ei.

Siden jeg føler at jeg bidro til å snakke prisen ned (hvilket aldri var intensjonen min) skal jeg hjelpe til litt her: 572,5!!!

En original "green stripe" som du sitter på der (og som forøvrig ser ut til å være i god stand) kan faktisk være verdt litt. Har kjøpt til bokssett for å komplettere litt, og har vel skjelden sett bokssett til under 700-1000 kr. Dette er gjerne i utlandet, så frakt og mva tilkommer. For en green stripe vil jeg tippe du kan legge til 500-1000 til.

Ikke så halvgalt tippet, men det var jo litt garderinger i intervallene her da. Solgt for 2.000 ;)

Hehe, da tror jeg at jeg skal holde kjeft om ting jeg ikke har greie på. Og bra min dårlige prisvurdering ikke gjorde uopprettelig skade.
My bad :cool: